تور سريلانكا تور سريلانكا

آژانس مسافرتی آهوبال

تور سريلانكا

 


تور سريلانكا
سريلانكا جزيره‌اي شگفت انگيزي و رويايي است. اين كشور در جنوب قاره آسيا واقع شده و داراي دو پايتخت است. در واقع پايتخت تجاري آن شهر كلمبو و پايتخت سياسي آن سري جاياواردنپورا كوته است. سريلانكا در مجاورت اقيانوس هند قرار دارد و هر ساله گردشگران بسياري را به سوي خود مي‎كشاند. از نظر موقعيت جغرافيايي، جزيره سريلانكا لقب گوشواره هندوستان را به خود اختصاص داده است.

در سفر با تور سريلانكا مي‎توانيد طبيعت بكر، جاذبه‌هاي تاريخي، پارك‌هاي متنوع و سواحل زيباي اين كشور را ببينيد. بسياري از گردشگران لحظات خوشي را در ميان مناظر چشمگير، جنگل‌هاي باراني، سواحل شني و دشت‌هاي بي‌نظير سريلانكا سپري مي‎كنند. شهرت سريلانكا بيشتر بخاطر مخروبه‌هاي باستاني آن است. يكي از مهمترين آثار باستاني اين كشور، قلعه سيگيريا (Citadel Sigiriya) است كه به عنوان يك جاذبه گردشگري مهم شناخته مي‎شود. اگر قصد سفر با تور سريلانكا را داريد، همين امروز با آژانس آهوبال تماس بگيريد و سفري هيجان‌انگيز و به يادماندني را براي خود رقم بزنيد.

 


آيا ايرانيان بايد براي سفر با تور سريلانكا، ويزاي توريستي بگيرند؟
خير. براي سفر به سريلانكا، مسافران نيازي اخذ ويزاي توريستي ندارند و بايد ويزاي فرودگاهي اين كشور را تهيه كنند. اعتبار ويزاي صادر شده تا 30 است و شما به همين ميزان مي‏توانيد در خاك سريلانكا اقامت داشته باشيد. براي درخواست ويزاي فرودگاهي سريلانكا بايد مداركي همچون پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار، دو قطعه عكس، تائيديه تمكن مالي از بانك و هزينه ويزا را ارائه دهيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه كليه مراحل اخذ ويزاي سريلانكا را به آژانس گردشگري آهوبال بسپاريد تا كارشناسان، تمامي اقدامات لازم را براي شما انجام دهند.

 


جاذبه‌هاي گردشگري سريلانكا
در سفر به كشور توريستي و زيباي سريلانكا، مي‎توانيد از جاذبه‌هاي زير ديدن كنيد:

باغ بريف
ساحل بنتوتا
قلعه سيگيريا
بازار پتاه كلمبو
جزيره سينامون
باغ وحش دهيوالا
قله آدم (سري پادا)
معبد دندان مقدس
ساحل مونت لاوينيا
معبد بودايي گانگارامايا
شهر باستاني پولونارووا
مركز پرورش لاك‌پشت كوسگودا
معبد سري كايلاواساناتان سوامي دواستانام كوويل
و ...
 


كدام ايرلاين‌ها، پروازهايي را براي تور هوايي سريلانكا انجام مي‏دهند؟
سريع‌ترين و البته بهترين راه سفر به سريلانكا از طريق هوايي است. خوشبختانه از ايران به شهر كلمبو (پايتخت سريلانكا)، پرواز مستقيم وجود دارد. شما مي‌توانيد بسته به سليقه خود از ايرلاين‌هاي داخلي و خارجي براي سفر به سريلانكا استفاده كنيد. هم اكنون پرواز تهران به سريلانكا از طريق شركت هواپيمايي امارات، هواپيمايي اير عربيا، هواپيمايي تركيش، هواپيمايي كويت ايرويز و هواپيمايي قطر ايرويز انجام مي‌شود. لازم به ذكر است كه فاصله هوايي ايران تا سريلانكا 5 ساعت و 30 دقيقه است و بسته به نوع ايرلاين و كلاس پروازي، هزينه متفاوتي دارد. براي اطلاع از نرخ پروازها به مقصد سريلانكا مي‎توانيد با آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد.

 


قيمت تور سريلانكا
نرخ تورهاي سريلانكا به عوامل متعددي همچون رزرو بليط هواپيما و اقامت در هتل بستگي دارد. مسلما انتخاب تورهايي كه امكانات كاملي همچون ترانسفر فرودگاهي، ليدر فارسي زبان، بيمه مسافرتي، سيم كارت و وعده‌هاي غذايي را دارند، بيشتر است. از طرفي تورهاي تركيبي سريلانكا و همچنين تورهايي كه در فصل‌هاي پرگردشگر سال انجام مي‏شوند، هزينه بيشتري دارند. هر چه تعداد روزهاي اقامت شما و تعداد ستاره‌هاي هتل بيشتر باشد نيز بايد هزينه بيشتري بپردازيد. بنابراين نمي‌توان هزينه مشخصي را براي تور سريلانكا عنوان كرد.

 


تور سريلانكا ارزان و لحظه آخري
تور سريلانكا ارزان و لحظه آخري، فرصت ويژه‌اي براي سفر به اين كشور زيبا و دوست داشتني است. در برخي از فصول سال به دليل گرما يا بارش باران‌هاي موسمي، نرخ تور سريلانكا با افت شديدي رو‌به‌رو مي‏شود. در همين زمان تورهاي ارزان قيمت و يا دقيقه نودي سريلانكا ارائه مي‎شوند. شما مي‎توانيد از ميان پكيج‌هايي كه توسط آژانس‌هاي گردشگري ارائه مي‎شود، گزينه مورد نظرتان را انتخاب كنيد و يا منتظر آفر تور سريلانكا بمانيد. گاهي به دليل بسته نشدن تور و رزرو قبلي پرواز و هتل‌ها در كشور سريلانكا، تورها به مقصد اين كشور با كاهش نرخ 30 تا 50 درصد ارائه مي‎شوند. بنابراين كاهش ميزان متقاضيان تور سريلانكا تاثير مستقيمي بر روي قيمت‌ها دارد.

 


اطلاعات مهم تور سريلانكا
سريلانكا جزيره‌اي در نزديكي هند و اقيانوس هند است. اختلاف زماني بين ايران و سريلانكا 2 ساعت است ( زمان اين كشور 2 ساعت جلوتر از ايران است). واحد پول رايج اين كشور نيز روپيه سريلانكا است. مردم در سريلانكا با زبان‌هاي رسمي سينهالي و تاميل صحبت مي‎كنند و پيرو آيين‌هاي مختلفي هستند. اما اكثريت جمعيت سريلانكا را پيروان اديان بودايي و هندو تشكيل مي‎دهند.

 

منبع : تور سريلانكا


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/1/17 ساعت: ۱۱ توسط:ahoobal :